Neziskovka roku

Nadace rozvoje občanské společnosti

„Cenu veřejnosti v soutěži Neziskovka roku jsme podpořili již podruhé, protože neziskové organizace jsou důležitou aktivizující součástí naší společnosti. Samozřejmě nás těší i využití hlasovacího systému D21 s efektem více hlasů. Tato prestižní soutěž má za cíl zkvalitňovat a rozvíjet neziskový sektor. Kromě toho, že neziskové organizace dostávají nesmírně cennou zpětnou vazbu, získávají tak i jakousi prestiž, která jim může přinést nové donátory či zájem novinářů.“

Neziskových organizací, které si zaslouží ocenění a zájem veřejnosti u nás existuje celá řada. Zviditelnit ty nejlepší a představit příklady dobré praxe ostatním je smyslem ocenění Neziskovka roku, které organizuje Nadace rozvoje občanské společnosti.

Ceny jsou udělovány ve třech kategoriích podle velikosti organizace. Zvláštní kategorii představuje Cena veřejnosti za nejlepší projekt, která je udělována za podpory Nadace Karla Janečka. O vítězi rozhoduje veřejnost pomocí hlasovacího systému D21 s efektem více hlasů. V roce 2015 obdrželo nejvíce hlasů a Cenu veřejnosti získalo Sdružení Linka bezpečí, které se současně stalo vítězem v kategorii velkých organizací.

Podpora v letech 2014, 2015

další podporované projekty:

Blog

Vy víte, co máte dělat aneb Neptejte se, prostě to udělejte
tým Nadace Karla Janečka

Nebo přeci jen potřebujete popostrčit? Tak se za námi stavte 18. – 21. července na diskuzní fórum Meltingpot, kde budeme každý den na scéně Good Life Stage vybízet k laskavostem!

Chcete mít nejlepší organizaci na světě, nebo nejlepší organizaci pro svět?
Milan Pařil

Zamyslete se nad touto otázkou, odpověď je totiž zásadní nejen pro váš projekt, ale zejména pro vás samotné. Je jen na vás, jestli se stanete inspirativními tvůrci budoucnosti, nebo jen někým, kdo plní stanovené cíle. Vaše organizace totiž bude vypadat přesně podle toho, jaký zvolíte přístup k podnikání. Jen na vás je výběr lidí, co pro vás budou pracovat, klientů, které budete obsluhovat a trhu, který budete zasahovat a možná i proměňovat.

Facebook

Máme velké plány. Chcete, aby vám nic neuniklo?

Ano, mám zájem